Retour

Retourbeleid
Wil je je aankoop ruilen of retourneren? We helpen je graag! Ruilen of retourneren kan tot 30 dagen na de leverdatum.



Ruilen of retourneren kan snel en gemakkelijk in de volgende 3 stappen:

1. Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@ghostgreen.nl waarin je aangeeft dat je één of meerdere producten wilt ruilen.

2. Meld je retour aan met de link die je van de klantenservice hebt ontvangen en plak het verzendlabel op het pakket.

3. Lever je pakket in bij de vervoerder van je keuze. Nadat we je retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we je retourzending binnen 10 werkdagen. Onze retourafdeling houdt je via e-mail op de hoogte.

FAQ
- Is retourneren gratis?

Nee, de kosten van de retourzending worden niet door Ghost Green vergoed en zijn dus op eigen kosten.



- Hoe lang duurt het om een product te ruilen?

Als je bij het aanmelden van je retour aangeeft dat je een product wilt ruilen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je omruiling binnen enkele dagen is afgerond.



- Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer leverbaar is?

Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden. We geven je een update over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als je je retour al hebt aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen we contact met je op en zoeken we samen naar een oplossing.



- Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retourzending te registreren?

Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als je deze e-mail niet goed hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.



- Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?

Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. We lossen dit natuurlijk graag met je op. Stuur een bericht naar info@ghostgreen.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zoekt samen met jou zo snel mogelijk naar een oplossing.



- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourtermijn wil retourneren?

Denk eraan je retourzending binnen de periode van 30 dagen voor het verstrijken van de retourtermijn aan te leveren. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden we je de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.



- Hoe lang duurt een terugbetaling?

We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retour in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op je track and trace die je bij je retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening.



- Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat je je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden kunt retourneren.

De artikelen moeten ongedragen en ongewassen aan ons worden geretourneerd, geschikt voor wederverkoop en met de labels er nog aan.

Ghost Green kan geen retourzendingen accepteren van artikelen die zijn gekocht tijdens een weggeefactie of uitverkoop. Artikelen die zijn gekocht tijdens een uitverkoop kunnen alleen worden geretourneerd en geruild voor een ander product of een tegoedbon.